Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Oktober 29, 2008

Peperiksaan Kembali

Hari ini bermula peperiksaan akhir oktober 2008. ianya akan berlangsung selama 3minggu.

Peperiksaan adalah untuk menilai kefahaman kita setelah mengikuti kuliah selama 14minggu. Kursus saya pada 17nov, isnin, hari kedua terakhir peperiksaan sem ini. Masih ada 3 minggu lagi. Tetapi 3 minggu amat cepat berlalu. Maka saya harapkan para pelajar saya gunakanlah masa yg ada utk betul2 bersedia menghadapi kursus saya.
Hasil dituai berdasarkan usaha kita. Ikhlas dan jujur semasa menghadapi peperiksaan.

banyak doa2 dan amalan yg boleh kita amalkan sebelum peperiksaan. Tapi jangan berdoa aje, perlulah mengulangkaji dan melakukan latih tubi. Masih belum terlambat ya.

Tiada ulasan: