Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Oktober 07, 2008

Terima Kasih Kerana Perihatin

AlhamdulIllah, coretan blog saya ada memberi perubahan positif. Ada pembaca telah mengambil tindakan positif setelah membaca blog saya.

Blog adalah satu bentuk untuk kita mengadu atau memberi maklumbalas. Harapan saya seperti saya tuliskan di bawah tajuk blog saya, 'semoga blog ini dapat memberi perubahan positif kpd kita semua'. Saya harapkan apabila seseorang berjumpa saya dengan masalah dan Allah murahkan rezeki dan selesaikan masalah insan tersebut, maka pertemuan seseorang dgn saya adalah rezeki, rahmat, rahman dan rahim Allah kpd saya. Saya akan cuba sedaya mungkin memperbetulkan apa yg tidak betul.

Seperti ada yg berkata, 'Betulkan Yang Biasa, Biasakan Yang Betul'.

Tiada ulasan: