Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Oktober 02, 2008

Berkumpul di Aidil Fitri

Aidil Fitri adalah peluang berkumpul dgn ahli keluarga yg pada masa2 lain jarang dapat kita bersama. Berkumpul ramai2 adalah keindahan aidil fitri.

Antara ahli keluarga saya adalah penulis skrip cinta dan sepi. Suaminya adalah pengarah filem2 tersebut dan pelbagai lagi. Jadi saya tak lepaskan peluang bergambar bersama2 mereka. Mungkin para pelawat blog saya akan dapat lihat kelibat saya dalam sebuah terbitan mereka? InsyaAllah.

Antara aktiviti aidil fitri adalah bergambar bersama ahli keluarga. Tahun ini, lokasi berbeza, bukan di Kelantan. Dan ahli keluarga sentiasa bertambah. Maka setiap tahun makin payah bergambar keseluruhan ahli keluarga dalam satu 'shot'.

Tiada ulasan: