Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Oktober 29, 2008

Bolehkah Saya...Tuan

Kawan setia adalah mereka yg menghargai kita. Mereka adalah yg telah kita latih menjadi seorang yg baik kpd diri dan masyarakat.

AlhamdulIllah, masih ramai yg sudi sedia berkhidmat dgn saya. Terima kasih. Saya amat hargai kesetiaan anda sentiasa sedia berkhidmat secara amanah dan sebenarnya 'Kerana Allah Ta'ala'. Saya gembira apabila mereka yg saya latih bekerja dan bertugas secara jujur dan ikhlas. Pernah ada yg sedih melihat dan mengetahui saya yg dilayan secara tidak adil. Ada yg merasa marah. Saya katakan, 'bersabarlah'.

Adakalanya terasa ingin biarkan sahabat lakukan keadilan segera. Tetapi, kemudian memikirkan pula apakah kesan kpd mereka yg tidak bersalah.

Tiada ulasan: