Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Oktober 24, 2008

SRW sem Okt 2008

Tadi para pelajar SRW saya hadir untuk semakan terakhir draf laporan praktikal dan tesis. InsyaAllah, mereka akan hantar salinan muktamad pada selasa, 4 nov 2008.

InsyaAllah, akan bertambah 4lagi graduan fsr dibawah penyeliaan saya.Kualiti yg dihasilkan berbeza antara graduan. Ada yg teramat baik, ada yg baik. Mereka perlu berjumpa saya lebih drpd 3kali dalam satu sem. maka bg mereka yg berminat utk diselia oleh saya, perlulah berdisiplin.

SRW memerlukan sumbangan kedua2 pihak pelajar dan pensyarah. Hasil SRW adalah reputasi pensyarah dan pelajar yg diselianya. InsyaAllah, saya akan cuba adakan majlis pra graduan utk para pelajar saya.

Tiada ulasan: