Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Oktober 29, 2008

Bolehkah Saya...

Penat bermesyuarat hari. Daripada jam 9pagi hingga 4.30ptg.

InsyaAllah, lepas ini mesyuarat kualiti InED akan ambil masa sekejap aje. Cadangan supaya lebih kerap diadakan. Bukan senang nak tukar kebiasaan. Lagi susah nak ubah budaya. Maka akan berlakulah jika orang yg kita minta tolong tak sudi menolong, akhirnya kita akan buat. Yang nak dielakkan, bila kita pula selalu kena buat kerja kerana orang lain lepas tangan.

Jika ingin saya capai objektif diberi, izinkan saya memilih dan melatih mereka yg sedia bekerja dgn saya. Bolehkah saya berbuat sedemikian?

Tiada ulasan: