Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Oktober 13, 2008

Bergaya

Naluri kita ingin bergaya. Tidak kira kita miskin atau kaya.

Perlukah kita bergaya? Bergaya tidak semestinya menyebabkan kita menjadi papa. Tadi saya berborak2 dgn kawan2. Ada seorang katanya seluar dia harga rm200 sahaja. Seorang lagi bgtau harga seluarnya hanya rm90. saya bgtau, seluar saya harga rm30, selepas diskaun 70%. baju saya, rm9.90 selepas diskaun.

Memang seronok jika dapat bergaya. Tetapi kita mesti berjaga2 supaya jangan jadi 'biar pape asal bergaye', tetapi kita bergaya selesa dgn cara kita, tanpa susahkan org lain dan diri kita.

Tiada ulasan: