Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Oktober 05, 2008

Bertugas Semula

InsyaAllah, esok kita akan mula bertugas setelah cuti yg panjang. Berapa ramaikah pelajar yg akan berada di bilik kuliah esok?

Semalam saya ke sebuah pasaraya di subang jaya. Setelah membelibelah, saya ke sebuah restoran makanan segera. Sudah hampir masa tutup perniagaan. Saya jangka staf restoran mengandaikan saya tidak balik kampung kerana bertugas. Maklumlah, hanya membeli 'take-away' utk seorang shj.

Pada setiap masa kita mesti sentiasa bersedia utk menjalankan tugas dan amanah kita. Saya telah pun merancang tugas saya sehingga julai 2010.

Tiada ulasan: