Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Oktober 26, 2008

Program AC773

AlhamdulIllah, pagi tadi test AIS710 dilalui dgn tenang. InsyaAllah, hasil berdasarkan usaha kita.

Selepas test, ada beberapa pembentangan. Saya bentangkan tugasan 2 saya. Semasa pembentangan ada perbincangan. Saya seronok hadir kuliah AIS710 kerana adanya perbincangan. Spt kata pensyarah saya, 'dlm proses pengajaran dan pembelajaran perlu ada komunikasi dua hala'. Saya amat2 setuju. Sebab itulah saya lebih berminat menyelia pelajar SRW. Bilangan pelajar yg tidak ramai membolehkan lebih perhatian diberikan. Saya juga dpt menambah ilmu melalui perbincangan dgn pelajar.

Di U, kita mesti sama2 belajar. Janganlah kita nasihatkan pelajar belajar tetapi kita tidak ingin diajar.

Tiada ulasan: