Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Oktober 07, 2008

Bersaudara

Kita semua bersaudara. Kita adalah daripada keturunan Nabi Adam, manusia pertama dicipta Allah.

Saya dimaklumkan bhw saya ramai saudara mara di uitm. AlhamdulIllah. Allah telah memberi Rahmat, Rahman dan RahimNya kpd saya dgn berada di kalangan saudara mara. Ada yg bila mengetahui saya bersaudara dgn org tertentu terus diam membisu. Saya tersenyum. Inilah antara kekayaan daripada Allah kpd saya, iaitu saya diberikanNya mempunyai ramai saudara mara di tempat saya diamanahkan bertugas.

Saya bersyukur kpd Allah kerana dpt merapatkan kembali dua saudara saya pd hari ini. Setelah sekian lama berlaku salahfaham, mereka bermaaf-maafan. AlhamdulIllah.

Tiada ulasan: