Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Oktober 14, 2008

Jamuan Raya UiTM

InsyaAllah, esok dah ada 4jemputan utk hadir jamuan raya di uitm atau di rumah bekas staf uitm. Jamuan bermula daripada 11 pagi sehingga 6ptg.

Inilah dikatakan rezeki kurniaan Allah. Saya akan cuba penuhi sekurang2nya satu jemputan. Esok juga saya akan bertugas di luar stesen. Jadi saya akan terkejar2 utk menggunakan masa sebaiknya. Kepada mereka yg sudi menjemput saya, saya ucapkan berbanyak2 terima kasih. Semoga tuan/puan akan dikurniakan rezeki yg halal oleh Allah. Janganlah berkecil hati jika saya tidak dapat penuhi undangan tuan/puan.

Memang seronok mendapat jemputan. Semalam saya bermimpi berada berhampiran dgn Kaabah. Bilakah ianya akan jadi kenyataan?

Tiada ulasan: