Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Oktober 27, 2008

'Lembaga' Buku

Seperti saya nyatakan, saya seorang 'lembaga' buku. Saya memang seronok berada di kedai buku ataupun di perpustakaan.

Saya memang suka berada di tengah2 ilmu yg dibukukan. Membaca adalah satu hobi saya. Saya di jualan gudang MPH buat kali kedua dlm 3hari. Hari ini banyak juga RM dihabiskan. Sejak dari kecil, buku diberikan sebagai upah jika saya berjaya capai objektif ditetapkan oleh orang tua saya. Saya belajar bahasa inggeris melalui membaca buku2 cerita dlm bahasa inggeris.

Antara buku2 yg saya baca adalah karangan Enid Blyton, komik2 superheroes, dan juga komik Tintin. Tidak banyak buku yg saya miliki semasa kecil masih dalam simpanan saya.

Tiada ulasan: