Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Oktober 12, 2008

ICT KT

Spt kebiasaan, sebelum menaiki kapal terbang, saya akan menikmati juadah ikan celup tepung (ict) dan pelbagai masakan celup tepung di gerai berhampiran LTSI, KT.

Semalam kami tiba setelah dapur ditutup dan api telah dimatikan. AlhamdulIllah, rezeki kami, usahawan pemilik gerai sudi menyalakan api semula utk kami. Terima kasih kak. Kami order dan dapat menikmati cucur, ikan kembong, ikan pari, sotong dan udang celup tepung. Minuman pula air nyo (kelapa). Kesemuanya RM41.00 utk 5 orang (RM8.20 seorg). Kawan2 mulanya tak percaya. Murahnya. Kalau di Shah Alam, mungkin RM82.00 atau lebih.

Saya akan cuba bawa kawan2 ke gerai ict pak long (betulke nama ni) jika mereka bersama saya di KT. Kami dibgtau, YDPA, canselor uitm pun menikmati juadah gerai ini jika beliau balik ke KT. Wow!

Tiada ulasan: