Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Oktober 25, 2008

Lupa Daratan (2)

Esok ada test. Tadi hampir 2jam di jualan gudang.

Biasanya di jualan gudang spt tadi, saya akan membeli bagai mengisi rak. Memang nak isi rak. Rak buku. Tadi jualan gudang MPH. banyak saya berbelanja. terpaksa saya stop sebelum lebih banyak lagi saya beli. Ada buku sy beli diskaun 83%. ada yg hanya 40% sahaja.

bg pelawat blog sy, jgn lepaskan peluang jika nak beli buku berkualiti (saya tak dpt komisen). Pelbagai buku ada ditawarkan. Memang saya ni 'lembaga' buku. tak percaya lawatlah bilik saya di fsr ataupun di ined.

Tiada ulasan: