Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Oktober 21, 2008

Jamuan Syawal 15 Oktober 2008

Pada rabu lepas, 15.10.08, saya hadir ke 2 jamuan syawal. Satunya di rumah bekas staf FSR, dan satu lagi di rumah staf FSR.

Seronok berjumpa dgn Kak Sad, ex-pa dekan FSR. Ramai staf FSR hadir ke rumah beliau. Terima kasih en.Hamdan kerana sudi menumpangkan saya ke sana. Kali pertama merasa naik proton saga baru. Seronok juga dapat berjumpa pn.Wati, ex-staf FSR yg pencen awal di rumah Kak Sad. InsyaAllah, kita sambung diskusi di lain masa.

Seterusnya saya ke rumah en.Rahim, skrg Ketua PPU di InED. Saya singgah di rumahnya sebelum ke Alor Gajah. Rasa mcm baru aje hadir ke jamuan syawalnya pd tahun lepas. Begitu cepat masa berlalu. Terima kasih Kak Sad dan en.Rahim kerana sudi menjemput saya. Semoga tuan/puan dimurahkan Allah dgn rezeki yg halal shj.

Tiada ulasan: