Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Oktober 25, 2008

Majlis Seorg Sahabat

Saya tidak dpt hadir ke temuduga calon2 epjj. Saya wajib hadirkan diri ke majlis seorg sahabat baik saya tadi.

Beliau akan menunaikan haji, insyaAllah pada tahun ini. Namanya Azam. Semasa belajar di itm, Azamlah yg mengajak saya join ko kaunseling sebaya. Maka semenjak 1987, saya masih dgn peers uitm. Semasa di itm, saya beli topi keledar (duit pinjaman pelajaran mara) dan menumpang Azam sekali sekala ke kuliah. Sekarang kalau jumpa dia, saya tumpang kereta merc dia. Pernah, dia akan duduk di depan sebelah pemandunya, sementara saya dan sahabat seorg lagi duduk di belakang. Pi solat jumaat dari klcc, kemudiannya p pekena asam pedas. Beliau adalah seorg sahabat yg setia. kami dilatih utk berani kerana benar.

Saya doakan semoga Azam dan rombongan sentiasa dipelihara Allah Yg Maha Esa. Semoga beliau selamat pergi dan kembali menunaikan haji. Semoga beliau mendapat haji yg mabrur. Semoga beliau selamat dunia dan akhirat.

Tiada ulasan: