Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Oktober 21, 2008

Jamuan Aidil Fitri Lagi

Dah nak masuk minggu terakhir syawal. Jamuan syawal masih lagi rancak.

Saya terpaksa menolak banyak jemputan kerana tugas. Saya minta maaf banyak2 kpd kawan2 yg menjemput saya. Bukannya sengaja menolak rezeki. Mungkin rezeki saya tiada di tempat anda. Insya Allah, malam ini FSR akan adakan jamuan syawalnya. Para staf dan pelajar semuanya dijemput hadir. Jika berkesempatan, insyaAllah saya akan cuba hadir.

Rezeki ada di mana2. Hak Allah untuk meluaskan atau menyempitkan rezeki hambaNya. Kita pun perlu pandai memilih rezeki yg ingin kita nikmati. Saya doakan kita semua hanya menginginkan dan menikmati rezeki yg halal dan ikhlas dihulurkan.

Tiada ulasan: