Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Oktober 31, 2008

Terima Kasih Pelajar FSR SR113(3)

Pagi tadi saya mengawas peperiksaan. Didewan tersebut terdapat pelajar dr fakulti lain.

Saya bangga melihat para pelajar saya, sr113/3 mematuhi sahsiah rupadiri uitm. ianya mencerminkan juga pensyarah fsr. Dukacita bila melihat sahsiah rupadiri pelajar fakulti yg turut bersama pagi tadi. Sepatutnya mereka akan mendaulatkan undang2 setelah keluar uitm, tetapi saya tidak yakin. Ini kerana mereka tidak mendaulatkan peraturan dan undang2 uitm tentang sahsiah rupadiri. Bagaimana mereka nak mendisiplinkan org lain sedangkan mereka tidak melatih diri mereka berdisplin.

Walau pun terdapat segelintir pelajar fsr yg masih perlu memperkemaskan diri mereka, terima kasih kerana mencerminkan kami pensyarah fsr sebagai 'role-model' berdisiplin.

Tiada ulasan: