Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Oktober 24, 2008

Menjalankan Amanah (1)

Saya suka baca blog kenalan2. Saya akan terasa gembira dsbnya bergantung kpd kandungan blog.

Saya terkejut dgn komen dlm satu blog. Pihak diberi amanah menjaga keselamatan satu kawasan tidak berani ataupun tidak mahu menjalankan amanah menjaga keselamatan penduduk kawasan tersebut. Gaji dan mcm2 ganjaran diambil, amanah tak dijalankan. Sedih dan marah. Apa komen tan sri?

Kita ada pilihan. Utk turut bersubahat dgn mereka yg tidak amanah atau kita jalankan amanah kita. Tetapi di akhirat, kita sahaja yg tanggung keputusan kita.

Tiada ulasan: