Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Oktober 14, 2008

Futsal Kembali Lagi

InsyaAllah, malam ini saya dan rakan2 akan kembali berfutsal. Setelah sebulan berpuasa dan beberapa kali tidak dapat hadir kerana sebab2 tertentu, saya akan cuba hadirkan semula di gelanggang futsal.

Bg saya, futsal adalah masa berkualiti dgn kawan2 lama. Ini sahaja riadah yg mampu saya bersama mereka. Ada rakan2 yg main golf, berkonvoi motorsikal besar dsbnya. Futsal yg antara termurah drpd segi kos rm dan masa. Mungkin perlu keluarkan rm lebih sedikit utk kasut yg berkualiti.

Saya akan cuba adakan futsal utk pelajar dibawah seliaan saya. Bolehlah dilepaskan stress sebagai persediaan sebelum peperiksaan akhir.

Tiada ulasan: