Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Oktober 29, 2008

Nak Dara Rindu

Sebuah lagu yg saya minati. Ianya nyanyian arwah TS P Ramlee dlm filem Bujang Lapuk.

Akhirnya, tak dpt beli cd atau kaset, dpt dengar melalui youtube. Kena google 'nak dara rindu'. Lagu ni saya terpaksa nyanyi di kelantan, permintaan pengarah kelantan. Lagu ini juga lagu yg diminati Mat Said, sahabat dari Sg Korok. Puas saya cuba cari utk berikan kpd dia tapi tak jumpa kaset atau cdnya.

Maka bg mereka yg ingin melihat kilat sabung menyabung dan guruh berdentum, sediakanlah cd lagu ini sebelum minta saya 'sumbang'kan suara saya.

2 ulasan:

hisyamchemat berkata...

sepatutnya masukkan lagu ni sebagai lagu selingan blog hang, bro. Baru best

cebad berkata...

Sori la bang.Tak tau mcm mana nak ambil drpd youtube.