Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Oktober 07, 2008

Tugas Kembali Mencari

Setelah seminggu bercuti menyambut Aidil Fitri, hari ini saya kembali ke pejabat. Pertama disemak adalah objektif yg perlu dicapai.

Kita mesti ada objektif, rancangan, sumber, proses, tindakan dan maklumbalas untuk membolehkan kita mencapai objektif kita. Ini mengingatkan saya kpd kursus SRB453 Sport Project Management yg pernah saya diamanahkan pd suatu ketika. Ini juga ada kaitan dgn kursus ETR300 yg juga pernah diamanahkan kpd saya. Kedua2 kursus ini akan menambahkan ilmu saya setiap kali saya diamanahkan berkongsi ilmu dgn pelajar saya.

Hari ini saya berbincang dgn rakan sekerja tentang jadual bertugas bermula hari ini sehingga Disember 2010. Perancangan adalah penting dalam membantu kita mencapai objektif yg telah ditetapkan. 'Ya Allah, Permudahkan Tugasku dan Jangan Engkau Susahkan Tugasku'.

Tiada ulasan: