Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Oktober 13, 2008

SRW650 dan SRW655 13102008

Hari ini insyaAllah, sesi kedua terakhir dengan pelajar seliaan saya untuk SRW650 dan SRW655. Para pelajar saya diminta menghantar tesis dan laporan praktikal mereka selewat2nya pada 24 Okt 2008.

Pada sem ini saya hanya mempunyai 4pelajar utk diselia. 3pelajar sr221 dan 1pelajar sr223. Tajuk kajian adalah kepuasan kerja dan burnout. Sesi tadi bermula jam 2.45ptg dan tamat jam 5.45ptg. Memang banyak perbincangan utk memastikan mereka dapat selesaikan amanah pada waktunya.

saya memang seronok menyelia pelajar srw655. Saya belajar dan pelajar pun belajar. Penyelidikan dapat memberi kedudukan terkini berkenaan sesuatu topik. saya harap saya mendapat sekurang2nya 4 pelajar utk diselia pd sem hadapan.

Tiada ulasan: