Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Oktober 13, 2008

Jemputan Syawal 1429H

AlhamdulIllah, banyak terima jemputan untuk hadir jamuan syawal. Dukacita, kerana tugas, tidak dapat saya penuhi jemputan beberapa saudara dan sahabat. Mohon berbanyak2 maaf.

Budaya saling mengunjungi adalah untuk mengeratkan silaturrahim. Tapi doa saya, biarlah jemputan sama ada daripada saya atau pihak lain adalah ikhlas. Janganlah kerana terpaksa. Nanti semasa mengadap juadah, tidak menikmati hidangan dan mungkin tercekik pula. Kerana tugas juga adakalanya saya tidak dapat hadir majlis syawal di rumah sendiri. Oleh kerana rumah yg saya duduki kecil, maka jemputan perlu dilakukan berkali2 untuk tetamu kumpulan berbeza.
Saya harap tetamu yg datang dari istana mereka tidak serik untuk mengunjungi rumah saya. Maklumlah, mereka terpaksa beratur untuk ambil makanan dan minuman, kemudiannya ada yg terpaksa bersila. Maaf tengku/tun/toh puan/tan sri/puan sri/dato seri/datin seri/dato/datin/tuan/puan B-)

Tiada ulasan: