Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Oktober 04, 2008

Stesen Penyelidikan UiTM Perhilitan

Stesen ini, UPRS bertujuan menyelaras penyelidikan di taman negara. Ianya bermula hasil cetusan perbincangan antara mantan tnc p&i, prof dr rahmat mohamad dan mantan dekan fsr, pm dr anuar suun pada 2005.

Antara ciri2 seorang pemimpin yg cemerlang adalah sedia berbincang dan menerima pandangan daripada pengikutnya. UPRS adalah contoh bagaimana kepakaran di uitm bekerjasama utk kebaikan uitm dan negara. Setakat ini lebih 40penyelidikan telah dijalankan berkaitan projek taman negara uitm. Dana diperolehi adalah lebih kurang RM1.5juta.

Terima kasih kpd Prof Rahmat dan Dr Anuar. Kita juga berhasrat dapat melahirkan pakar2 sejati dalam pengurusan taman spt dr madya salleh daim dll. Pakar yg mengaku dia sebagai pakar tapi tidak diiktiraf pihak lain tidak diiktiraf kami.

2 ulasan:

OnE berkata...

saya wakil klas sr223 part 1 nk wish cebad
slamat hari raye ke-4
maaf zahir n batin

ikhwan,arif,nurul,syafiq,leo,bi,mi,wan,daus,
zam,husna,kinah

cebad berkata...

Terima kasih. Sama2. Jgn lupa jumaat 10okt adalah deadline tugasan 2.