Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Oktober 30, 2008

Gagalkah Kita?

Saya ke FSR tadi. Untuk menguruskan beberapa perkara.

Dukacita, saya lihat arahan dan panduan utk kesejahteraan bersama tetap diabaikan. Jelas terpampang kereta kegunaan pelajar dilarang masuk ke kawasan akademik 3. Jelas pula para pelajar dgn bangga tidak mengendahkan maklumat dinyatakan. Adakah kita sebuah ipt gagal mengajar pelajar kita membaca? Atau adakah pelajar kita sememangnya tidak boleh membaca? Jika demikian, bagaimana mereka dpt masuk ke ipt?

Jika masih ada sifat kesombongan spt ini, saya jangka para pelajar tidak akan berjaya dlm mencapai matlamat berada di ipt. mungkin juga gagal dlm peperiksaan yg sedang diduduki.

Tiada ulasan: