Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, November 16, 2010

AC773

ini adalah kod program utk master in forensic accounting dan financial criminology. saya mendaftar utk prog ini pd dis 2006, dan memulakan kuliah pada jan 2007. kerana kesibukan kerja, saya mengambil cuti satu sem.

alhmadulillah, saya telah tamat pengajian utk sarjana kedua saya pada peperiksaan apr 2010. saya mendapat keputusan tamat ac773 semasa saya berbengkel di pulau pangkor pada bulan mei 2010. insyaallah, saya akan konvo pada minggu depan, dlm bulan nov 2010. terima kasih kpd semua yg membantu saya secara langsung dan tidak langsung.

dgn ilmu yg didapati, maka lebih mudah utk membaca orang lain. saya suka melihat personaliti tersurat dan tersirat. dan saya cuba fahami knp mereka berkelakuan negatif kpd orang lain dan organisasi. saya harapkan agar pihak bertanggungjawab menjalankan tugas dan tanggungjawab dgn penuh amanah.

spt kata ustaz mat tadi semasa berbincang2, 'mereka yg buat kerja secara tak amanah tidak nampak 'hasil' dihari kemudian'. saya setuju ustaz. ianya sebab mereka kurang atau tiada ilmu.

Tiada ulasan: