Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, November 15, 2010

Mencari Buku di IBFIM

rancangan utama hari ini adalah mencari buku2 utk ptar uitm. jadi saya berpeluang melawat ke ibfim di kl.

memang banyak buku2 disediakan utk dibeli di ibfim. dan buku2 adalah berkaitan islam. saya memilih buku2 berkaitan perakaunan, perniagaan, kewangan dan lain2 berkaitan urusniaga melalui islam. saya rasa saya pilih hampir separuh drpd buku2 yg dipamerkan.

kemudiannya saya bertanya tentang kursus2 dan program2 yg ditawarkan di ibfim. antara yg menraik minat saya adalah sijil dlm perancangan kewangan secara islam. saya maklumkan kpd penolong pengurus pusat latihan ibfim, saya akan fikirkan dahulu. ianya akan diadakan di ibfim pada hari sabtu. kos dan kursus2 dianjurkan boleh dirujuk melalui laman web ibfim. jom kita pi sama2 berkursus utk meningkatkan ilmu dlm islam.

Tiada ulasan: