Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, November 12, 2010

Seminar SKM dan MKM

semalam saya hadir 'tea talk' anjuran angkasa. petang ni dan pagi esok, saya hadir seminar anjuran skm dan mkm. saya wakil koperasi uitm.

menarik tajuk pertama seminar. tajuk2 ke2, ke3 dan ke4 menarik juga. dan malam ni ada majlis makan malam dan sambutan ulang tahun. tengok tadi macam ada 'lucky draw' insyaallah, kalau rezeki murah lagi, dapat lah kot satu hadiah malam ni.

kami disediakan bilik utk menginap. saya balik dulu ke rumah utk ambil pakaian. bagus juga. sebab tak pernah menginap di grand dorsett subang jaya. jadi kalau saya bermalam di sana, maka rehat sekejap drpd memeriksa kertas jawapan pelajar2 saya.

inilah antara saya sebab saya menjadi pensyarah. saya perlu sentiasa menambah ilmu. dan saya dimestikan khadir kursus yg dibiayai organisasi. alhamdulillah. semoga ilmu yg diperolehi dpt dikongsi bersama utk kebaikan bersama.

Tiada ulasan: