Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, November 16, 2010

AC990

tadi saya ke atm bimb. tujuan saya utk bayar yuran konvo ac773. konvo saya pad 25nov ni. insyaallah, saya akan terima skrol saya drpd ydpa. saya terima skrol master of couseling di um drpd raja muda perak pd 2005. kejap aje 5tahun.

semasa saya menggunakan atm utk buat bayaran yuran konvo, saya dapati ada bil beserta no pelajar baru. alhamdulillah, ini bermakna saya berjaya ditawarkan utk melanjutkan pengajian di peringkat phd di uitm. pgrmnya adalah ac990 secara penyelidikan.

tajuk kajian saya cuba rangkumkan perakaunan dan kaunseling. dan saya masih lagi mencari2 tajuk spesifik. alhamdulillah, dah ramai yg sudi membantu saya. dan saya juga mencari2 bakal penyelia saya. insyaallah, saya berharap saya akan mendapat tajuk dan penyelia yg dpt membantu saya menamatkan ac990 dgn jayanya.

Tiada ulasan: