Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, November 23, 2010

Tahniah Kpd Sahabat

tahniah kpd seorang sahabat. beliau adalah ahli majlis penasihat uitm. tadi majlis bermesyuarat di uitm.

seorang sahabat pernah menjadi ahli lembaga pengarah uitm. semasa beliau memegang jawatan tersebut, saya pernah ditugaskan menjaganya. sehingga ke taman negara. insyaallah saya akan membawanya ke taman negara lagi.

insyaallah, saya akan cuba membawa sahabat yg menjadi ahli majlis penasihat uitm ke taman negara juga. supaya dpt melihat stesen uitm di taman negara.

Tiada ulasan: