Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, November 09, 2010

Ilmu di UiTM

saya seronok berada di uitm. ilmu milik Allah berada merata2 tempat. pada tengahari tadi saya berpeluang berbual2 dan belajar dgn seorang prof semasa makan tengahari di intekma.

pada mulanya perbualan berkisar ikan kelah. kemudiannya beralih kpd topik2 utk phd saya. social accounting, csr, islam and accounting dan pelbagai lagi. beliau berkongsi dgn saya tentang sebuah bank di usa yg mempraktikkan perbankan sebenar mengikut islam. alhamdulillah, ianya dapat membantu kebuntuan saya berkaitan cadangan penyelidikan utk phd.

ilmu milik Allah ada di merata2. antara sebab saya menjadi pensyarah kerana pada masa yg sama, saya berpeluang belajar secara formal dan tak formal drpd ilmuwan yg ada di sebuah ipt. dan di uitm ada ramai ilmuwan dlm bidang masing2. alhamdulillah. dan terima kasih kpd prof suhaimi.

Tiada ulasan: