Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, November 25, 2010

Konvo ke 73 UiTM


alhamdulillah, selesai pada tengahari hari tadi sidang 1 konvokesyen ke 73 uitm. alhamdulillah, saya menerima master forensic accounting and financial criminology drpd YDPA Tuanku Mizan. lebih kurang pd jam 11pagi.

seramai 600++ graduan lepasan ijazah (postgrad) pada konvo kali ini. seramai 18 graduan ac773. tahniah kpd dr ameer shakir (ad) dan dr halim, (edu) pensyarah usim dan setiausaha perkama. ijazah kedoktoran kehormat pada konvo kali dianugerahkan kpd 2mantan pemimpin itm/uitm,prof datuk dr mansor salleh (pengarah itm semasa saya mengambil diploma dan diploma lanjutan) dan prof datuk ir ahmad zaidee laidin (naib canselor pertama uitm).

terima kasih kpd kedua ibubapa, ahli keluarga, para pensyarah, mereka yg membantu secara langsung dan tak langsung dlm pengajian saya utk ac773 di uitm. hanya Allah yg boleh membalas seadil2nya utk setiap bantuan dan sumbangan serta pertolongan anda semua kpd saya sehingga membolehkan saya mendapat sarjana kedua saya, dn kelayakan akademik ke3 drpd uitm.

3 ulasan:

nur berkata...

Congrates. Lepas ni dh further PhD, boleh la kita orang panggil Dr Bad plak.

cebad berkata...

terima kasih. ida, ina, hana dan noorul beli bunga utk saya tadi

olie_8 berkata...

congrtas sir!! inspirasi pada semua student tuk berjaya..~