Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, November 14, 2010

Buku dan Ilmu

esok,insyaallah saya akan berada di ibfim. saya dijemput utk melawat ibfim utk melihat koleksi buku yg ada di sana. jika ada yg sesuai, saya akan pilih utk dibeli utk ptar uitm.

sudah lama juga saya tak ke kedai buku/pesta buku utk memilih buku bg ptar. apabila saya mendapat tugasan sebegini, ianya seumpama orang mengantuk disorongkan bantal. pucuk dicita, ulam mendatang. best.

saya bukan hanya memilih buku utk dijadikan buku teks dan rujukan akademik shj. saya akan memilih buku yg dpt membantu melahirkan seorang graduan yg serba boleh. tetapi hasrat saya tidak akan tercapai jika para pelajar saya tidak ke ptar utk meminjam buku dan membacanya. dan antara nikmat sebagai seorang pensyarah adalah mempunyai akses ke sebuah perpustakaan yg dikira antara terbesar di malaysia. alhamdulillah.

Tiada ulasan: