Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, November 29, 2010

Bersama KP KPT

pagi tadi saya bersama kp kpt. saya hadir ke program anjuran kpt di hotel pan pacific klia. saya tidak pasti kp kpt perasan atau ingat saya walau pun beliau hadir semasa konvo saya pd minggu lepas. saya berdiri memberi hormat kpdnya semasa beliau keluar di penghujung majlis.

bengkel berkaitan meningkatkan wibawa,integriti dan professionalisma untuk akademik berbudaya cemerlang. seramai 60peserta dijemput drpd ipta dan ipts. kebanyakan ipt menghantar nc atau tnc. 3 orang hadir sebagai uitm. saya hadir sebagai wakil kpd wakil kpd pengarah saya. jadi saya menahan diri saya drpd memberi komen semasa bengkel krn yg memberi komen sama ada secara sukarela ataupun dijemput oleh pengerusi bengkel adalah sama ada nc ataupun tnc,

insyaallah saya kan berkongsi bersama2 kawan2 hasil bengkel tadi. dan saya juga telah dijaga dan dilayan oleh 2pelajar saya semasa makan. mereka mencari rezeki yg halal semasa cuti sem utk meneruskan pengajisan mereka. terima kasih kpd yg sudi mewakilkan saya sbg wakil uitm.

Tiada ulasan: