Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, November 18, 2010

Di Tepi Sungai Kelang

jika permintaan saya dipenuhi, saya akan bertugas di tepi sungai kelang. bukan d kuala lumpur, tetapi di bandaraya kelang sendiri.

tugas berkaitan kualiti. tugas berkaitan kreativiti. tugas berkaitan inovasi. dan saya mohon dibenarkan bermalam di tepi sungai kelang utk memudahkan saya menjalankan tugas dgn cekap dan tepat. tak larat nak berulang alik. tol dan minyak juga faktor yg diambil kira. jika saya tak bermalam di tepi sungai kelang, kemungkinan saya akan melalui 2tolberulang2 kali iatu mungkin 10kali melalui 2 tol yg sama. setiap kali lalu 2tol dah lebih rm2,jika 10 kali, senang2 rm20 utk tol aje.

kalau dahulu saya ingat kelang terkenal dgn burung gagaknya. semasa ke kelang ditahun 70an, bunyi gagak adalah sinonim dgn kelang. sekarang, gagak pun banyak berhijrah macam manusia juga, ke merata2 tempat di malaysia.

Tiada ulasan: