Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, November 29, 2010

KKDKP 2010

26-28nov 2010, saya bertugas di pulau pangkor. memenuhi tuntutan mengikuti aktiviti pelajar. saya hadir sebagai penasihat persatuan, penceramah jemputan dan pegawai pengiring utk program 'kursus kepimpinan dan kecemerlangan peers 2010'.

terima kasih kpd pihak penganjur yg menjemput saya. terima kasih kpd encik abu, pengurus ceria bogak beach campsite (?). aktiviti2 yg dijalankan semasa program membuktikan bhw peers cemerlang sebagai pemimpin dan bakal pemimpin. seramai 4mantan presiden turut hadir utk berkongsi ilmu bersama pemimpin semasa dan bakal pemimpin peers.

menjalankan tanggungjawab memang memenatkan. tapi alumni, mantan presiden peers, staf hep dan saya insyaallah tidak akan burn out apabila menjalankan tugas bersama peers. ini kerana kami sentiasa seronok apabila dijemput utk menambahbaik program peers. semoga peers terus cemerlang.

Tiada ulasan: