Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, November 03, 2010

Bersama JKKK Kg Kuala Tahan

kali pertama saya bermesyuarat dgn jkkk kg kuala tahan adalah pada bulan mei 2010. kami berbincang bgmana sife uitm dpt membantu dlm meningkatkan ekonomi penduduk2 kampung. selain drpd pelajar2 sife, en hamdan, pensyarah turut serta utk memberi tunjuk ajar dan bimbingan kpd pelajar sife.

pada 30 okt lepas, saya bermesyuarat lagi dgn jkkk kg kuala tahan. kali ini mewakili uitm bukan pelajar2. tetapi wakil drpd pejabat tnc jaringan industri dan masyarakat. selain drpd itu, terdapat wakil dari uitm jengka dan fakulti hotel dan pelancongan uitm. saya sebagai 'liaison officer'. itulah jawatn diberi oleh keua jim kpd saya semasa sesi memperkenalkan diri.

jkkk kg kuala tahan kelihatan amat teruja dgn kehadiran kami dan cadangan kami utk membantu jkkk. kecil tapak tangan, nyiru mereka tadahkan. insyaallah, kita bersama2 membantu utk meningkatkan dan memajukan orang kita.

Tiada ulasan: