Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, November 08, 2010

IID 2012 Bermula

pada beberapa minggu yg lepas saya dijemput bekerjasama dgn seorang bos utk iid2012 berkaitan kursus yg beliau ajar. semasa iid2010se, saya menerima pelawaan pensyarah drpd uitm kuala pilah utk bekerjasama berkaitan kursus2 sains dan pengajaran serta pemahaman.

pagi tadi, saya menerima pelawaan drpd kawan2 daripada fakulti perakaunan utk bekerjasama dlm penyelidikan dan menghasilkan produk berkaitan perakaunan utk iid2012. petang tadi saya juga mencadangkan kpd peers utk berinovasi dan bersedia utk mengambil bahagian semasa iid2012. alhamdulillah, setakat ini, saya dah ada 'mou' utk 4produk dipertandingkan di iid2012.

satu drpd produk utk iid2012 adalah yg saya tolak utk disertai pada iid2010se baru2 ini kerana saya rasa kurang mampu utk membantu 6produk bertanding pada satu masa. spt dimaklumkan, 4drpd 5produk dipertandingkan semasa iid2010se berjaya memenangi pingat. saya rasa kurang selesa utk rakan yg tidak berjaya memenangi sebarang pingat.

petang tadi juga saya memohon maaf kpd uilc kerana tidak dpt menghantar maklumat produk utk dikomersilkan melalui kpt. jumlah produk tersebut adalah (iid2008=1, iid2009=4, iid2010=2, iid2010se=5) 12produk. jadi saya perlu lakukan sekurang2nya 12 penyelidikan utk penambahbaikan 12produk yg telah dipertandingkan, dan 6produk baru yg belum dipertandingkan. mampukah saya dlm masa setahun? insyaallah.

Tiada ulasan: