Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, November 01, 2010

BE SOCIAL di Galeri Inovasi

tadi saya dimaklumkan oleh dr rozita, ketua kumpulan utk penyertaan BE SOCIAL semasa IID2010SE bhw BE SOCIAL akan dipamerkan di Galeri Inovasi UiTM. Saya menghubungi Dr Adzrool utk mendapatkan maklumat lanjut.

mengikut dr adzrool atau lebih dikenali sbg tom (sekarang dr tom kot?), be social akan dipamerkan di galeri inovasi milik rmi. sepatutnya pada esok hari, 2 nov 2010, menteri akan merasmikan galeri tersebut. tetapi atas sebab2 tertentu, menteri tidak dpt hadir. jadi perasmian ditangguhkan tetapi pameran tetap bermula pada esok hari. maka ketua kumpulan perlu ada disamping pameran utk menerangkan kpd pelawat2.

alhamdulillah. rasa bangga kerana be social terpilih dipamerkan di galeri inovasi uitm. seingat saya, hanya 30produk dpt dipamerkan di galeri uitm. maka ini merupakan pengiktirafan dan penghormatan kpd kami yg berjaya mendapat emas melalui BE SOCIAL semasa iid2010se. terima kasih sekali lagi kpd rmi dan fsr dibawah pimpinan dekan, pm dr mohd hanafiah abidin.