Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, November 28, 2010

Konvo Graduan FSR

alhamdulillah, petang tadi graduan drpd fsr berkonvo.sesi konvo adalah pada sebelah petang. dukacita, saya tak dpt turut hadir kerana bertugas di pulau pangkor.

saya suka bertanya,'semasa konvo, siapakah paling gembira?'. ada yg menjawab graduan, ada yg menjawab kedua2 ibubapa, dan pelbagai jawapan lagi. kesemuanya bg saya adalah jawapan yg betul. ramai yg menyumbang utk membolehkan seseorang bergelar sbg graduan.

setiap kejayaan yg dicapai seseorang akan mempunyai makna yg berbeza kpd mereka yg hampir dan mengenali graduan tersebut. saya berharap dan berpesan kpd diri saya semoga setiap kali kita dan mereka yg kita kenali bergraduat, bersyukurlah kpd Allah terlebih dahulu dan selalu.

tahniah kpd graduan fsr utk konvo uitm ke 73. gunakanlah ilmu yg dikongsi semasa di uitm utk kebaikan diri, masyarakat dan persekitaran. pastikan ilmu diguna utk mendapat rezeki yg halal.

Tiada ulasan: