Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, November 16, 2010

Membeli Buku di Kedai Buku UiTM

tengahari tadi saya ke kedai buku uitm lagi. ianya setelah saya makan tengahari di kafe bangunan menara saas. saya makan 'chicken chop' berharga rm7shj.

saya di kedai buku uitm lebih drpd 1jam. hampir kesemua rak buku yg ada di kedai saya tengok. tumpuan utama saya spt biasa adalah rak yg menempatkan 'clearance sale'. saya memilih beberapa buah buku utk koleksi saya drpd ruang tersebut. seterusnya saya meneliti ruang buku2 agama. saya beli koleksi 'iqra utk perbaiki bacaan alquran saya.

kali ini saya berbelanja melebihi rm100 utk 4buah buku. selain buku 'iqra, saya beli buku financial intelligence, profitable customer relationship, dan helping skills. 3buah buku ini berkaitan bidang perakaunan, pengurusan berkualiti dan kaunseling. buku paling mahal adalah buku helping skills, rm60 (hardcover). amat berbaloi bg saya, iaitu satu 'value for money'. financial intelligence juga satu belian 'value for money' bagi saya krn hanya rm30.

jom kita ke kedai buku uitm. banyak ilmu yg boleh didpti di sana.

Tiada ulasan: