Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, November 21, 2010

KIK UiTM ke 15

kik uitm ke15 berlangsung drpd 19-22nov. ianya diadakan di kelang, bukan di kelantan sbgmana rancangan asal. ini sebagai tindakan pencegahan iaitu mengelak kik menghadapi masalah akibat banjir dijangkakan di kelantan.

memang ramai yg merungut apabila keputusan dibuat sangat hampir dgn tarikh kik dicadangkan. ramai drpd penganjur tidak dpt ke kelang. dan ramai yg kecewa krn telah disediakan senarai utk dibeli di wakaf che yeh dan rantau panjang. insyaallah, boleh lagi ke kelantan utk program lain.

saya meminta supaya dpt menginap di hotel. ianya utk memudahkan pergerakan saya. lokasi hotel bersebelahan dgn sungai kelang. dan berhampiran dgn masjid terapung kelang. dan saya tersesat semasa mencari hotel pada 20112010. alhamdulillah, saya selamat sampai selepas maghrib. roommate staf dari uitm sarawak.

tadi merupakan majlis penangguhan dan penyampaian hadiah. tahniah kpd uitm pahang krn kik reach menjadi juara dan juara keseluruhan. insyaallah ined/fsr akan melawat ke jengka utk benchmark. dan tuan rumah utk kik ke 16 pd 2011 adalah uitm johor. insyaallah saya jika dijemput akan hadir. terima kasih dan tahniah kpd penganjur kik ke 15, bhgian kualiti pej pendaftar dan uitm kelantan krn berjaya menganjurkan kik ke 15 dgn cemerlang.

Tiada ulasan: