Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, November 10, 2010

Tahniah Kerana Tamat

tengahari tadi saya terima salinan tesis sarjana muda pelajar sr223 utk kursus srw655bagi sem ini. pelajar sr221 saya dah hantar terlebih dahulu pada minggu lepas.

setelah selesai di temuduga tentang hasil penyelidikan, pengaalman menjalankan penyelidikan dan bergambar kenangan, kami ke hotel uitm. saya hadiahkan mereka dgn makan tengahari di hotel uitm.dan saya maklumkan, 'jangan pilih makan buffet, sebab takkanlah kiat datang ke hotel utk makan nasi campur'. maka kami semuanya memilih utk makan 'black pepper steak'.

sambil makan saya barulah dpt mengetahui lebih mendalam latarbelakang pelajar2 saya. makan tengahari bersama mereka tadi adalah bukan lagi diantara pelajar dgn pensyarah. bagi saya ianya adalah antara bekas pensyarah dan bakal graduan yg akan mengharungi kehidupan di luar. saya doakan mereka berjaya dlm apa jua bidang yg dipilih mereka.

Tiada ulasan: