Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, November 13, 2010

Pengupayaan Modal Insan

saya hadir ke seminar bertajuk spt di atas sebagai wakil koperasi uitm bhd. ianya selama 2hari 1malam. terima kasih kpd yg mencadangkan supaya saya hadir sbg wakil kuib.

4kertas dibentangkan. menarik kesemuanya. ada berkaitan ilmu, profesionalisma dan inovasi. kesemuanya berkaitan minat dan kerja saya di uitm dan di kuib. ada tajuk berkaitan kompetensi dibentangkan. saya pada mulanya nak tanya apa beza kompetensi dgn literasi. tapi utk slot berkenaan ramai yg minat bersoal dan berbicara dgn pembentang.

saya sempat edarkan hanya beberapa kad perniagaan saya. itupun yg silap format. dan saya gunakan setiap kali saya berada di majlis2 utk mempromosikan uitm, kuib, peers, fsr, taman negara (tidak dalam turutan tetap). insyaallah, saya harapkan setiap majlis membolehkan saya mengembangkan jaringan kenalan saya utk kebaikan bersama. Tahun depan ada seminar di kundasang. agak2 saya dicalonkan ke sana ke?

Tiada ulasan: