Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, November 02, 2010

Temuduga PhD

alhamdulillah, selesai temuduga utk buat phd actg di uitm pada pagi tadi. Allah permudahkan utk hambaNya jika niat kita baik dan ikhlas.

pagi tadi saya agak kelam kabut. memang saya pernah ditemuduga utk master. tetapi saya lebih biasa menghadiri temuduga utk pekerjaan. maka saya bawa fail2 berkaitan pencapaian kerja saya utk 2009. fail2 lain tak mampu nak saya isi dan tarik ke fakulti perakaunan.

komen dr rozita,'abd, awak tu nak pi interview phd bukannya nak pi mintak kerja'. tapi saya bawa juga dan beri kpd panel fail pencapaian akademik, fail skt 2009 dan fail pencapaian penyelidikan dan inovasi utk 2009 dan 2010.

alhamdulillah, panel bersedia menerima saya utk melanjutkan pelajaran dlm phd di fakulti perakaunan. inysaallah akan bermula pada sesi disember 2010 ni. tapi kena siapkan proposal penyelidikan dahulu. ahli2 panel sedia membantu saya. terima kasih.

Tiada ulasan: