Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, November 02, 2010

Bersalah?

saya menghadiri satu mesyuarat. dan dlm mesyuarat ditetapkan akan diadakan siasatan lanjut terhadap kepincangan dlm perakaunan.

pengerusi memerlukan siasatan dipantau. dan pengerusi semasa bercakap tentang keperluan kpd pemantauan asyik melihat saya shj. saya faham, beliau mahu saya memantau. saya maklumkan, saya perlu sokongan drpd ahli2 lain. pengerusi bersetuju.

seorang ahli memaklumkan bhw saya sesuai menjadi pemantau berdasarkan latarbelakang saya sebagai seorang akauntan. saya maklumkan saya akan konvo utk sarjana forensik akaun pada bulan ini. dan saya memerhatikan seseorang. beliau kelihatan terkejut dan gelisah apabila mengetahui saya mempunyai latarbelakang dlm forensik akaun.

saya tersenyum dan dlm hati,'adakah ini tanda2 beliau terlibat dan bersalah?'. sebab saya pernah dengar beberapa makluman drpd pihak2 lain yg beliau ini mungkin melakukan banyak kepincangan dan salahguna kuasa. Allah Maha Mengetahui.

Tiada ulasan: