Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, November 20, 2010

Majlis Sirim-Industri 2010

tadi saya di sunway resort n hotel. saya hadir ke majlis sirim-industri 2010. saya memenuhi jemputan drpd datin noriyani, ceo kolej teknologi timur (ktt) sebuah kolej bersekutu uitm.

ktt menerima sijil iso 9001:2008 nya drpd pegawai atasan sirim. ktt telah membeli sebuah meja utk majlis malam tadi. 5 drpd ktt dan 5 drpd uitm yg hadir. drpd uitm termasuklah saya, pemangku pengarh ined, timbalan pengarah ppu, mantan pengarah ined dan mantan timbalan pengarah ppu. saya bukan mantan atau timbalan pengarah atau pengarah. saya hadir sebagai ketua unit pengurusan kualiti ined.

tahniah kpd ktt kerana merupakan kolej bersekutu pertama di bawah bimbingan dan perkongsian ilmu iso bersama saya yg berjaya mendapat pensijilan iso. kejayaan memerlukan kepimpinan yg berfokus dan penglibatan kesemua staf. tahniah sekali lagi kpd ktt. terima kasih krn menjemput saya utk membulatkan diri saya.

Tiada ulasan: