Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, November 10, 2010

Bangau Oh Bangau

dibaca spt permainan bangau oh bangau.

student oh student
kenapa kau bawa toyol masa exam?
macam mana tak dibawa toyol sebab tak bersedia

student oh student
kenapa upah orang buat assignment?
macam mana tak upah sebab nak senang

student oh student
kenapa meniru masa ujian?
macam mana tak meniru sebab tak belajar

graduan oh graduan
kenapa kau tak boleh bekerja?
macam mana aku nak bekerja sebab aku tak de ilmu
sebab aku tak belajar
sebab aku tak faham semasa diajar
sebab tak pasti yg diajar adalah betul
sebab yg mengajar tak boleh mengajar

aik, panjangnya jawapan

1 ulasan:

hisyamchemat berkata...

Sebab ilmu tak berkat