Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, November 13, 2010

Mengadap YDPA

bukan tiap2 hari dpt mengadap YDPA. pada 25nov 2010, insyaallah saya berpeluang mengadap beliau. utk menerima anugerah.

kasut belum kilat. nak kena beli kasut baru ke? rambut kena digunting pendek. bau diseterika. stokin pilih yg 'matching' dgn kasut. utk selamat, warna hitam. suit warna hitam better. kalau takde nak kena pinjam. kalau tak, kena beli lah. misai ditrim atau nak dicukur? YDPA simpan misai dan janggut. ikut ajelah senang.

insyaallah, pada 25nov ini adalah kali ketiga saya menerima anugerah di dsb. kali pertama pada 1989, kali kedua pada 1992. kesemuanya pada bulan oktober. pada kali ini aje pada bulan november. anugerah kali ini adalah master in forensic accounting and financial criminology. dan insyaallah, saya harap2kan bukan anugerah terakhir saya drpd uitm. next phd, insyaallah.

4 ulasan:

nur berkata...

Happy Graduation

cebad berkata...

toche3

hisyamchemat berkata...

Congrats Cebad. Yang ke-3 bila pulak. Atau terus yang lebih tinggi. Doakan yang terbaik untuk sahabat.

cebad berkata...

diploma itm - 1989
adv dip itm - 1992
master for actg 2010
phd actg - ?
insyaallah - 2013